Reklamacje uwzględniane są tylko w przypadku, gdy wykryte zostaną wady techniczne towaru lub na skutek użytkowania wystąpią w nim wady, na które udzielana jest gwarancja przewidziana przez producenta.
Jeśli Klient po otrzymaniu towaru znajdzie w nim wady techniczne powinien odesłać go na adres: WO-MOTO ul. Słoneczna 7, 83-316 Gołubie, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym bądź mailowym).
W przypadku otrzymania uszkodzonej paczki, kurier ma obowiązek spisać protokół szkody. Reklamacje związane z uszkodzeniem towaru podczas transportu lub braków w przesyłce są rozpatrywane tylko na podstawie takiego protokołu. UWAGA! Zawsze należy sprawdzać stan oraz zawartość paczki w obecności kuriera! Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zwracamy natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru musi być (!) dołączony wypełniony formularz reklamacyjny, który można pobrać z naszej strony internetowej www.wo-moto.pl a także należy dołączyć oryginał paragonu fiskalnego lub ksero faktury.
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w magazynie towary do wyboru.
Dział reklamacji
tel. 604-880-122
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.